Archive for January 17, 2011

Makhluk Yang Aku Hangin Di Sudden Attack

Posted: January 17, 2011 in Umum

Baru-baru ni aku suka gila main Sudden Attack. Well, aku pun tidak laa sepower mana pun. Selalu banyak kena bunuh dari membunuh. Mungkin aku tiada bakat untuk membunuh orang di alam nyata mahupun di alam maya. Yeaah, aku akui kesucian nawaitu aku itu walaupun kadang-kadang aku berperangai syaiton. Berbekalkan testis yang bersaiz olimpik aku tak takut kalah beb. Tapi aku paling hangin kalau orang main ngelat (membohong). Lepas tu buat bodo je menunjal orang tanpa rasa bersalah didalam hati. Sampai aku mencarut-carut memaki hamun mereka. Tapi apa boleh buat, orang bohong kebanyakkannya berhati iblis. Mana mungkin dorang nak dengar penghinaan masyarakat setempat. Mari berkenalan dengan para manusia yang tidak mempunyai telur didalam seluar dengan mengklik Read more..

(more…)