Kau GAY? Go To Hell!

Posted: December 20, 2010 in Umum

Baru-baru ini rakyat Malaysia telah dikejutkan dengan pendedahan eklusif seorang lelaki berbangsa Melayu (kononnya) yang mengaku beliau adalah seorang gay dan tidak kisah dengan perkara itu. Berbekalkan lidah yang pendek, cakap pun pelat, muka macam tiang gol kena gigit anai-anai, well aku nasihatkan baik kau bertaubatlah. Pakej yang ada pada diri kau memang tak layak untuk kau bergelar seorang gay yang berjaya. Geli kau tahu tak? Baik kau masuk bilik air, kau buka seluar kau dan potong je anu kau tu. Klik Read More untuk berkenalan dengan beliau. Jeng jeng jeng….

Nama beliau Azwan Ismail berumur 32 tahun dan berbangsa Melayu tapi tiada pegangan agama. Beliau merupakan seorang engineer, penyajak, penulis dan penagih cock sucker tapi beliau terlupa nak tulis dekat situ. Walaupun beliau seorang yang berpendidikan tinggi tapi kebodohan beliau mantul-mantul. Kebodohan yang terserlah apabila menerbitkan video pengakuan seumpama ini. Dia cakap “Shannon Ahmad, sasterawan negara pernah mengatakan dalam salah satu novelnya lebih kurang begini:  Kenali diri, kenali segalanya“. Jeng jeng jeng lalu beliau berubah menjadi seorang gay kerana kata-kata Shannon Ahmad tersebut. Hahahaha. Lucu laa kau ni! Bukankah lebih baik kalau kau bertukar menjadi Power Ranggers kaler pink. Ada juga faedahnya kepada masyarakat setempat apabila diserang peragut bersiri nanti.

Tahu atau tidak bahawa Shannon Ahmad berkata Kenali diri, Kenali Segalanya mengambil salah satu sabda Rasulullah s.a.w yang berbunyi begini: “Sesiapa yang menganal dirinya, pasti mengenal akan Tuhannya”. Si mangkuk ayun ni telah menyalah tafsirkan apa yang cuba disampaikan oleh Shannon Ahmad tersebut. Kasihan Shannon Ahmad kerana mempunyai peminat yang mengamalkan kehidupan jahilliah seperti ini. Jahil yang bermaksud bodoh tanpa ilmu agama yang secukupnya.

Azwan Ismail ini adalah salah seorang aktivis Seksualiti Merdeka yang memperjuangkan hak golongan Gays, Lesbians, Bisexuals dan Tran-genders di negara Malaysia. Video yang bertajuk “It gets better in Malaysia”. What the what! Kepala ho kau it gets better. Bercakap jangan ikut sedap mulut je ye.

Walaupun aku blurkan muka kau dekat blog aku tapi aku rasa kau sudah terkenalpun sebab kau sendiri yang tayang muka kau. Lepas ini berhati-hatilah ya. Masyarakat Malaysia memang tidak dapat dan tidak akan menerima kau dan fahaman kau. Aku sarankan baik kau berhenti kerja dan duduk dirumah sahaja. Manalah tahu sedang kau keluar berjalan melakukan aktiviti beriadah tiba-tiba batu hinggap dikepala. Aku nasihatkan je.

Golongan Gay adalah golongan yang dilaknat Allah s.w.t. Kalau sudah tuhan yang menciptakan aku melaknat perbuatan ini takkan aku nak bersimpati terhadap engkau pulakan. Aku tidak mahu dianggap bersubahat dengan golongan seumpama ini. Ada yang beranggapan kau Gay tapi mungkin kau tak hisap rokok daging dan melakukan aktiviti songsang. Pada pendapat aku pula, kau mengaku kau Gay je terus secara automatiknya kau menidakkan hukum yang Allah s.w.t ciptakan untuk hambaNya. Aku rasa kau tahu akibatnya bukan.

Bertaubatlah selagi ada masa saudara Azwan Ismail. Aku mendoakan kau untuk bertaubat itu sahaja simpati yang boleh aku berikan untuk kau buat masa ini. Pengakuan kau itu seumpama membunuh diri sendiri. Belajar tinggi-tinggi pun tak guna juga kalau tiada keredhaan dariNya. “Hidupku, Matiku, Hanya untuk Allah s.w.t. Dari Dia aku datang dan kepada Dia aku kembali”.

Comments
  1. Ezah si Comel Sikit says:

    Haaaa… Good! Isu hangat semasa ni kan! Beware of Gay, Lesbian. Kurang agama tol.

    • efyery84 says:

      Ezah: Ye memang hangat tak hingat. Akan lebih berhati-hati lepas ni. Takut satu hari nanti rutin harian diganggu anjing ditepi jalan akan
      bertukar menjadi diganggu golongang gay ditepi jalan. Ewwwww, anjing pun geli tak rela nak gigit golongan ni. Hahaha.

  2. weh3, power ranger pink tu aku lah :)

  3. Power Ranger pink tu aku laahhhhh :P

Leave a Reply

