Klik Klik Gambar Di Seremban Parade

Posted: September 21, 2010 in Umum

Aku tiada kamera tapi aku sangat suka menangkap gambar dan juga sangat meminati seni photography. Kalau sudah tiada kamera bagaimana mahu menangkap gambar. Tidakkah bangang anologi yang yang cuba aku sampaikan di sini. Member-memberkan ramai yang mempunyai telifon berkamera. Pinjam sahaja untuk dijadikan alatan menangkap gambar orang berkhalwat di dalam semak mahu pun tengah sedap mengemut memotong najis mughollazah di dalam toilet. Okeyh korang jangan terpengaruh dengan cerita aku ini. Ini cuma fantasi aku sahaja sumpah aku tidak pernah  buat kerja seumpama itu. Apa korang ingat aku stalkers berseri ke apa nak buat kerja tidak senonoh seumpama itu. Tak kuasa hakku.

Balik dari bowling tunggu bus tak sampai-sampai. Bosan punya pasal pinjam handset berkamera Ryuki Survive untuk menangkap gambar entiti-entiti yang berpeleseran diwaktu malam. Hooo, seronok korang bermain bowling ye. Assemen terbengkalai memang cari nahas sekor-sekor. Aku takde laa hebat sangat dalam seni menangkap gambar. Sikit-sikit boleh laa untuk mengasah seni yang sudah lama berkarat. Jom lihat hasil seni photography aku selepas diedit. Klik Read more..

Seronoknya hidup ini kalau aku ada kamera berkuasa tinggi seperti kamera Meriam SLDR. Sekadar menangkap gambar menggunakan kamera handphone yang mempunyai kekuatan sekadar 2.0 MEGAPIXEL je gambarnya pasti tidak terlalu berkualiti. Tapi macam mana pun aku lebih gemar seni handphone photograpy. Unik, stylo, simple dan yang paling penting sekiranya teknik menangkap gambarnya mantap pasti hasil gambarnya juga memberikan impak yang baik. So, macam mana gambar yang aku tangkap. Kalau tidak cantik pasti muka mamat-mamat dalam gambar ini tidak hensem mencacatkan hasil seni aku je.. Statement kejam. Hahahahaha, aku still baru lagi dalam bidang ini harap banyak beri tunjuk ajar ya. See ya’ next entri. Salam sayang dari aku untuk semua. ChoooOW!!

Comments
  1. cinta kamu.. says:

    cool la..memang cantik..gud luck pakcik…=)

Leave a Reply

