Selamat Menyambut Bulan Ramadhan al-Mubarak

Posted: August 15, 2010 in Umum

Apalaa engkau ni Ery. Sudah masuk puasa ke-5 baru nak buat entri pasal puasa. Sorry guyz, aku bukan tak mahu hapdate entri dalam blog aku ni tapi lately so the busy laa. Yelah, mana nak buat assignment lagi, nak baca buku lagi sebab midterm dah dekat, nak main game lagi. Ops!! Terkantoi laa pulak. Hahaha. Akukan pelajar gemilang terbilang apa bagai tu suma. Ceh, ayat tak boleh blah. Ni apa citer puasa korang suma?Aku harap korang semua masih belum tumpah darah lagi and still boleh berpuasa penuh. Aku macam biasalah kan tak berpuasa dari terbenamnya matahari sehingga terbitnya fajar. Entri kali ini malas aku nak serius poyo. Kali ni aku nak borak santai ala-ala je. Klik Read More untuk membuang masa bersama aku.

Juadah Berbuka Masyarakat SS08-04/03

Selalu kalau time bulan Ramadhan aka. bulan puasa ni siaran paling tip top untuk ditonton sehingga mengalir air nafsu liur  dimulut adalah rancangan berbentuk masakan. Itu mukadimah saja-saja je aku nak cakap. Sebenarnya niat utama aku nak cakap adalah. Jeng jeng jeng…… Juadah dalam gambar di atas tu aku yang masak. Hahaha.

Aku jugak ada perasan sesetengah member kolej aku ada yang dah start bukak bisness jual kuih raya. Ada yang bukak kedai  picisan tepi jalan dan tak kurang juga jual secara online. Bab kuih ni aku kalah sikitlah sebab aku cuma geti makan je. Jadi aku tak boleh join venture berniaga sekali. Alasan tak munasabah dari aku (sebenarnya malas).

Ihsan dari Pakcik Google

Dam dim dum, bunyi mercun lalalala~ Korang pasti pernah dengar petikan lirik lagu raya macam ni kan. Dulu semasa aku kecik-kecik memang serius aku eksited sangat kalau jumpa bahan letupan. Cerah masa depan aku masa tu untuk menyertai Jemaah Islamiah cawangan pengebom berani mati. Setelah masuk sekolah kerajaan makin lama makin tinggi kesedaran mulai timbul dalam diri. Amboi ayat aku. Hahaha. So, aku nak pesan apa cikgu aku pesan dulu kat aku pada korang suma. JANGAN MAIN MERCUN, MERCUN MERBAHAYAKAN KESIHATAN.

Ok laa, tu je aku nak membebel. Stay tune untuk entri berikutnya. Entri ni kalau korang tak baca pun tak per kot sebab aku baca pon rasa macam nak tinju-tinju je muka penulis blog ni sebab tulis citer bodo. Hohoho. Selamat berpuasa aku ucapkan kepada semua pembaca blog Cerita Aku Dan Sesuatu. Duit raya mintak kat mak bapak korang  jangan mintak dekat aku. Ollaaaa ChoowW!!

Comments
  1. farass says:

    slmt bepose jugew….

Leave a Reply

