Lukisan Sayang

Posted: May 29, 2010 in Umum

Perkara yang amat mengembirakan aku apabila berbual dengan si dia. Siapa “dia” ya? Hohohoho, of courselah my buah hati pengerang jantung. Tidak ku sangka dia amat berbakat di dalam seni. Owh, itu bukanlah sesuatu yang memeranjatkan aku kerana dia mempunyai Diploma Seni Kulinari. Apa itu Seni Kulinari? Seseorang yang mempunyai Diploma Seni Kulinari  mempunyai kuasa untuk meraut wajah buah epal dan menukarkannya keraut wajah Justin Bieber. Hahaha. Tapi adakah seninya terhad hanya pada torehan buah-buahan dan sayuran di dapur sahaja. Saya Ery is Me dengan selambanya menerjah buah hati kesayangan saya dengan melakukan ujian psychology bagi mengesan sejauh mana tahap kesenian yang dimiliki oleh beliau. Ayuh klik Read more untuk menyaksikan hasil ujian yang telah dijalankan.

Ujian 1 (Melukis Raut Wajah Aku)

Okeyh, atleast sayang lain kali anak mata kasi letak ea. Hahaha.

Ujian 2 (Melukis Cinta)

Isn’t she so sweet. :)

Ujian 3 (Melukis Smiley Untuk Aku)

Sayang, anda masih lupa untuk melukis anak mata. Hahahaha.

Kesimpulannya permainan ini amat menyeronokkan walaupun payah sikit nak kawal anak tetikus untuk melukis di tetingkap Encik YM. Agak-agak korangkan lukisan ni kalau aku jual ada harga ke? Owh, maybe aku better simpan je untuk ditunjukkan kepada anak-anak aku nanti bertapa hebat mak mereka melukis gambar aku. Hahahaha.

P/s: Thanxz sayang for all the wonderful moment that u have given me. Love U So Much :)

Comments
  1. Sad says:

    ahahaa.comel seh….hope bhagia sokmo..

  2. mira says:

    so sweet~!:)

Leave a Reply

