Aq “sangap” hendak melempar bola bowling

Posted: May 9, 2010 in Umum

Pada setiap hari Isnin, kami pelajar-pelajar Kolej Legenda akan mengadakan rombongan beramai-ramai ke Seremban Parade untuk berjemaah Maghrib bersama-sama. Selepas itu kami akan memuaskan hawa nafsu kami dengan berfoya-foya bermain bowling beramai-ramai. Tapi pada hari Isnin (esok) kali ini satu berita mengejutkan telah berlaku. Berita ini telah membuatkan aku menjadi kurang bertenaga lantas pasti akan mengalami simptom-simptom kemurungan buat masa seminggu akan datang. Apa berita yang mengejutkan itu. Adakah tuan President Kelab Bowling Legenda telah berjaya menasi kankangkan para gadis untuk berkahwin dengan beliau. Ayuh kita klik Read more untuk mengikuti kisah disebalik berita mengejutkan ini.

Pada hari Isnin (esok) kali ini, aktiviti bowling beramai-ramai telah dicancelkan secara spontan. Amat mengejutkan sekali. Okeyh maybe aku sorang je yang terkejut beruk sebab terlalu excited nak bermain bowling. Tu la sape suruh tido dalam bus masa tuan President sedang berkhutbah memberi tahu informasi terkini. Ada pulak kelab mak lampir mana yang berjaya membooking lane kami untuk mengadakan pesta liar di sana.

Habis apa yang patut aku lakukan pada hari Isnin ini. Adakah patut aku menukar aktiviti kebiasaan aku dengan pergi melakukan renang berirama di tasik kolej. Dapatkah aku mengawal nafsu serakah aku untuk menunggu sehingga Isnin minggu hadapan. Pasti amat membosankan. Hendak bermain futsal hari-hari hujan. Aku tak boleh kena air hujan. Boleh menyebabkan ejakulasi pramatang tang tang pada aku.

Any idea? Aku dah sangap nak main bowling dah ni. Huuu :(

Comments
  1. Sad says:

    i know that gurl… ahahhaa

Leave a Reply

