Dari Blog ke WordPress

Posted: May 8, 2010 in Umum

Masih ingat aku lagi tak? Hehehe, dulu menulis di blog dan sekarang berubah arah pelayaran ke kawasan wordpress. Namanya sahaja sudah menaikkan hawa nafsu aku. Seperti menulis untuk syarikat kewartawanan sahaja bukan. Ramai yang bertanya ke mana hilangnya blog “Cerita Aku Dan Sesuatu”. Ayuh kita klik Read more untuk mengetahui kisah kehilangan blog “Cerita Aku Dan Sesuatu” yang misteri itu.

Pertama sekali aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada brader Ijai dan kawan-kawannya yang berjaya menyula aku secara maya lantas menyedarkan aku dari kesilapan yang telah aku lakukan selama ini. Satu kesalahan dalam berkarya apabila mengambil entri orang lain tanpa memberi sedikit kredit kepada tuan empunya. Masih banyak lagi peraturan dalam berkarya yang harus aku pelajari.

Sekarang aku ingin menulis untuk wordpress. So, minta maaf dan minta ampun banyak-banyak (janganlah korang sula aku sekali lagi ea). Aku dah tak buat kerja tu lagi dah. Erm, banyak cerita aku nak kongsi dengan korang semua keyh. Tapi sekarang masih tidak berkesempatan lagi. Aku sekarang lagi bizi nak mengemas kawasan ini (actually nak bersiar-siar memahirkan diri di kawasan ini). Jumpa lagi nanti. Chill out!! ^^

Comments
  1. yeah..that gud for u…so…i hope u will create anything in this wordpress with ur originality written….past is past keyh…i will support u..chayook!..(eceh…betul ker ayat speaking nih..??sy budak baru belajar..muahaha)

  2. sad_radzi says:

    hahahha,,,,,hai2,,,gudluck ya cik ery…….

  3. efyery84 says:

    Abby: wahseyh… speaking London.. hahaha ^^

    sad: huhu, thanxz

  4. norfa arisha says:

    hoho… continue ur writing…

Leave a Reply

